جزيره كيش

۶۲ بازديد

يكي از زيبا ترين و پر طرفدار ترين جزاير جنوبي خليج فارس، كيش است كه همه ساله در فصل زمستان و بهار، پذيراي مسافران بسياري از سراسر ايران است. جزيره كيش را ميتوان قديمي ترين جزيره خليج فارس دانست. اگر ميخواهيد سفري به كيش داشته باشيد حتما تا انتهاي اين پست با من همراه باشيد.

جزيره كيش

يكي از مهمترين دلايلي كه در سال هاي اخير، اين جزيره را به يكي از مقاصد پر رونق گردشگري تبديل كرده است، افزايش قيمت دلار و بالا بودن هزينه سفر به كشورهاي خارجي است. از آنجائيكه كه كيش شباهت زيادي به جزاير خارجي دارد و با هزينه بسيار كمتر ميتوان به آن سفر كرد، گردشگران بسياري را ترغيب به سفر به اين جزيره زيبا و لاكچري نموده است.


جزيره كيش

جاذبه هاي جزيره كيش
اين جزيره زيبا، جاذبه هاي ديدني بيشماري دارد. از جاذبه هاي تاريخي گرفته تا جاذبه هاي طبيعي كه هنر نقاش طبيعت است همه و همه در جزيره كيش موجود است. شهر تاريخي حريره، پاياب، كاريز، پارك هاي ساحلي و تفريحي مانند پارك هنر، ساحل مرجاني و باغ پرندگان كيش تعدادي از اين جاذبه هاي زيبا هستند. آكواريوم و دلفيناريوم، كشتي هاي تفريحي و كشتي يوناني نيز از جمله ديدني هايي هستند كه اكثر گردشگران در سفر به كيش از آنها بازديد ميكنند.


ديدني هاي جزيره كيش


آب و هوا و پوشش گياهي جزيره كيش

كيش داراي آب و هواي مرطوب و نسبتا شرجي است. در بهار و تابستان دماي هوا تا حدي گرم و در پاييز و زمستان هواي معتدل و مطبوعي دارد. يكي از بهترين زمان هاي سفر به اين جزيره دوست داشتني، فصل زمستان و اوايل فصل بهار است. در اين دو فصل هوا به حدي دلپذير است كه كيش را براي گردشگران به بهشتي كوچك تبديل ميكند. جزيره كيش معمولا كم باران است به غير از فصل بهار كه رگبارهاي گاه و بي گاه بهاري، ساكنان جزيره را شگفت زده ميكند.
اگر بخواهيم پوشش گياهي جزيره كيش را تشريح كنيم بايد بگوييم در اين جزيره انواع خرما، درختان بومي كهور، اُكاليپتوس، آكاسيا، كنوكارپوس و ابريشم كشت ميشود. در گذشته اين جزيره ميزبان تاكستانهاي سرسبز انگور بوده است كه اكنون خبري از آنها نيست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.